Blog

21 feb 2020 Ben jij een B2B-marketingkrak?

Hoe staat het met de kennis over marketingcommunicatie in de B2B-sector? Dat zoeken we uit aan de hand van onze Marketing Fact-checker waarin we 10 stellingen voorleggen. Doe mee!

17 dec 2019 Die blog ook gevuld krijgen

Kan je blogposts ook door externen kan laten schrijven?

24 okt 2019 Wees niet bang voor een beetje angst

Een boodschap die je overbrengt via een goed verteld verhaal dringt dieper door en blijft langer hangen bij je publiek. Lees hier de voorwaarden waaraan een goed klantenverhaal voldoet.

18 jun 2019 Klare taal over leads, prospects, suspects en influencers nodig?

Wat was nu alweer het verschil tussen een prospect en een suspect? Is een lead altijd een prospect? Kan een bestaande klant ook een lead zijn? Soms is de verwarring over deze termen groot. We zetten ze even op een rijtje.

09 mei 2019 Marketing meten op omzet of op leads?

Moet je marketingcommunicatie nu meten op omzet of op leads? We zullen maar meteen het antwoord geven: zeker niet op omzet en misschien een stuk op leads.

07 apr 2019 Verkopen aan B2C en B2B is helemaal anders. Of toch niet?

Ooit heeft iemand ons proberen wijsmaken dat de wereld eenvoudig in elkaar zit: je hebt verkoop aan de consument en je hebt verkoop in B2B en klaar. Het is toch een tietsken ingewikkelder dan dat.

25 mrt 2019 Boekhoudkantoor Burotim gaat 100% online

Tim Inslegers, zaakvoerder van Burotim, vroeg onze hulp om zijn idee van een volledig online boekhoudkantoor praktisch uit te werken. Wij namen de uitvoering van het nieuwe concept graag op ons: het logo, de website, de app en de promotie ervan.

14 mrt 2019 Hysopt kent invloed marketingcommunicatie op omzet

Hysopt heeft nog geen eigen marketingafdeling maar haalt toch al een hogere omzet dankzij hun marketingaanpak. Hoe? Door het operationele van hun marketingcommunicatie aan ons over te laten.

13 feb 2019 Ook Sage heeft meer leads dankzij contentmarketing

We verkondigen het al jaren: gerichte contentmarketing levert uw bedrijf meer bruikbare leads en laat sales en marketing vruchtbaar samenwerken. Alex Dossche, managing director van Sage België, merkt dat hij sinds onze samenwerking opmerkelijk meer leads binnenhaalt.