Blog

De tools van Google goed instellen

Google heeft vernuftige marketing-tools, maar de bomen door het bos zien wordt algauw een uitdaging. Waar dient wat precies voor? Hoe werken die applicaties samen? En misschien nog de belangrijkste vraag: hoe zet ik dat allemaal proper op?

Op hoeveel manieren gaat u op zoek naar leads?

Er zijn verschillende manieren om uw pipeline te vullen, inbound marketing is er één van. Alleen door te combineren met andere methodes, kan u uw maximale potentieel halen. We zetten ze voor u op een rij.

Webinars in B2B: hoe begin je ermee?

Een uitgebreide reeks tips en technieken om je webinar te doen slagen.

Ga nu met een nieuwsbrief voor uw klanten van start

Wanneer u nu met een nieuwsbrief begint – en dat kan echt al binnen de week, dan is het meteen de start van een goede gewoonte die u ook na deze coronatijden kan voortzetten.

Is jouw marketing rendabel?

Hoe staat het met de kennis over marketingcommunicatie in de B2B-sector? Dat zoeken we uit aan de hand van onze Marketing Fact-checker waarin we 10 stellingen voorleggen. Doe mee!

Is inbound marketing betaalbaar voor elk B2B-bedrijf?

Hebben alle bedrijven zonder plan voor inbound marketing het bij het verkeerde eind en zijn ze iets aan het missen? Misschien wel.

Marketing automation op z’n gat?

De voordelen zijn nochtans sterk: een centrale bron voor alle contacten van het hele bedrijf en vooral van alle interacties daarmee. Plus een centrale plaats voor alle leads en klanten met zicht op het stadium waarin ze zich bevinden. Waarom breekt de interesse voor zo'n schat aan informatie niet door?

Klare taal over leads, prospects, suspects en influencers nodig?

Wat was nu alweer het verschil tussen een prospect en een suspect? Is een lead altijd een prospect? Kan een bestaande klant ook een lead zijn? Soms is de verwarring over deze termen groot. We zetten ze even op een rijtje.

Marketing meten op omzet of op leads?

Moet je marketingcommunicatie nu meten op omzet of op leads? We zullen maar meteen het antwoord geven: zeker niet op omzet en misschien een stuk op leads.