Blog

03 jan 2018 Laat de marketing geen domme dingen doen wegens de GDPR

GDPR is minder onschuldig dan men op de marketing denkt en tegelijk ook minder ingewikkeld dan sommigen ons willen doen geloven. Als men de regels overdreven strikt interpreteert, dan zal de marketing misschien uit de bocht gaan. Te vermijden...

03 dec 2017 Verkopen aan B2C en B2B is helemaal anders. Of toch niet?

Ooit heeft iemand ons proberen wijsmaken dat de wereld eenvoudig in elkaar zit: je hebt verkoop aan de consument en je hebt verkoop in B2B en klaar. Het is toch een aardig tietsken ingewikkelder dan dat.

02 nov 2017 De lead generation was succesvol tot het helemaal vastliep

Daar zit je dan, een half jaar webinars georganiseerd en in totaal 238 leads verzameld. Iedereen blij met die lead generation, zou je denken, maar dat is niet zo...

12 okt 2017 Mag sales meer leads eisen van marketing?

In heel wat B2B-bedrijven is het maar normaal dat de verkoop binnenvalt bij de marketing en een verse lading leads komt vragen. Het gaat niet alleen om vragen, vaak komen ze die eisen. Velen vinden dat prima, wij echter niet. Daar zijn drie redenen voor.

16 sep 2017 Klare taal over leads, prospects, suspects en influencers nodig?

Wat was nu alweer het verschil tussen een prospect en een suspect? Is een lead altijd een prospect? Kan een bestaande klant ook een lead zijn? Soms is de verwarring over deze termen groot. We zetten ze even op een rijtje.

24 aug 2017 Een promotieplan voor je volgende webinar voorzien?

Een webinar zonder inschrijvingen is een maat voor niets. Promoot je webinar dus uitgebreid. Dat kan op heel wat verschillende manieren.

20 jul 2017 Requiem voor een oplossing

Wanneer heb jij via Google gezocht naar een HR-oplossing, website-oplossing, software-oplossing, geïntegreerde solution, totaaloplossing, solution op maat, advertising solution? Heb je dan meteen gevonden wat je zocht?

16 jun 2017 Zeven blinkende, gouden tips om van je nieuwsbrief een succes te maken

Een nieuwsbrief is een eenvoudige manier om klanten en prospecten te informeren, dat weet inmiddels iedereen. Dient je nieuwsbrief ook om hen aan te zetten tot actie? Hoe overhaal je een passieve lezer om op te knop te drukken? Deze zeven tips zetten je alvast een eind op weg.

08 mei 2017 Een videotestimonial van minder dan een minuut, kan dat wel?

Een tevreden klant aan het woord blijft wellicht de beste ambassadeur voor je product of dienst. Om geen duizenden euro’s aan videoproductie uit te geven, kiest men soms voor korte video's. Kan dat wel, zo’n testimonial van pakweg 40 seconden?