Klare taal over leads, prospects, suspects en influencers nodig?

Wat was nu alweer het verschil tussen een prospect en een suspect? Is een lead altijd een prospect? Kan een bestaande klant ook een lead zijn? Soms is de verwarring over deze termen groot. We zetten even op een rijtje hoe wij deze termen het liefst gebruiken.

Lees meer

Webinars in B2B: hoe begin je ermee?

We werken steeds vaker van thuis of op locatie. Dat verklaart voor een stuk de grote populariteit van webinars. Bovendien is het een goed werkende vorm van inbound marketing die je helpt om nieuwe e-mailadressen of andere contactgegevens te verzamelen.

Lees meer

Van lead naar offerte in vier stappen

Met software zoals CRM en marketing automation verhogen bedrijven met succes de productiviteit van hun afdelingen verkoop en marketing. Het doel is om de verkoop meer te richten op het afsluiten van veelbelovende deals en de marketing meer in te zetten om spontane aanvragen binnen te halen.

Lees meer

Op hoeveel manieren ga je op zoek naar leads?

Heb je niet genoeg leads? Er zijn verschillende manieren om je pipeline te vullen, marketing is er één van. Door te combineren, kan je je maximale potentieel qua lead generation halen. We zetten ze voor jou op een rij, in volgorde van belangrijkheid voor het gemiddelde B2B-bedrijf.

Lees meer

Haal het maximale uit een klantengetuigenis

Een klant die vertelt dat zij of hij tevreden is, haalt daar zelf weinig voordeel uit. Daarom is een testimonial een heel authentieke vorm van reclame die overtuigender is dan bijna alle andere soorten promotie in B2B. Een tevreden klant blijft de beste ambassadeur voor je product of dienst.

Lees meer

Twintig tips voor een video-interview

Vroeg of laat krijg je de vraag om je zegje te doen voor de camera. Vroeger liep alleen de televisie met een camera rond, tegenwoordig is het even courant voor interne en externe communicatie. Begin je al te zweten bij het idee alleen? Neem even deze tips door en ga met een iets geruster gemoed in de spotlights staan.

Lees meer