Blog

Ook Sage heeft meer leads dankzij contentmarketing

We verkondigen het al jaren: gerichte contentmarketing levert uw bedrijf meer bruikbare leads en laat sales en marketing vruchtbaar samenwerken. Alex Dossche, managing director van Sage België, merkt dat hij sinds onze samenwerking opmerkelijk meer leads binnenhaalt.

Is het alleen de marketing die je social posts deelt?

Het maakt niet uit hoe vaak je het vraagt, het is vaak alleen maar de marketing die op het knopje duwt om social posts te delen. Dat is natuurlijk de bedoeling niet, want zo krijgen je posts niet voldoende bereik.

Kunnen Belgische kmo’s scoren met SEO?

In de top-tien van Google geraken op vrij algemene zoektermen zoals telefooncentrale, CRM-software, boekhoudpakket, verkooptraining of business intelligence, hoe eenvoudig zou dat zijn als Belgische kmo?

Wie heb ik nodig om met contentmarketing aan de slag te gaan? 

Is er nog een B2B-bedrijf dat niet aan de slag is of wil starten met contentmarketing? Maar wie heb je allemaal nodig om er een succes van te maken?

Modeldocument voor testimonials

Hoe zit het met de GDPR, het portretrecht en auteursrechten voor wat je klantentestimonials betreft?

Hoe scoor je met een video?

Een spits alleen maakt geen doelpunten. Daarvoor heeft hij een ploeg nodig, goede richtlijnen en een tactiek die werkt. Dat is niet enkel zo in het voetbalspelletje, ook een cameraman heeft nood aan een goede voorbereiding.

Hoe je meer haalt uit klantengetuigenissen

Wat heb je nodig voor een goede klantengetuigenis? Dit hangt ervan af voor wie het bedoeld is. Voor een prospect of klant die interesse heeft om te beginnen aan een courant project, zijn zes zaken voldoende.

De lead generation was succesvol tot het helemaal vastliep

Daar zit je dan, een half jaar webinars georganiseerd en in totaal 238 leads verzameld. Iedereen blij met die lead generation, zou je denken, maar dat is niet zo...

Een videotestimonial van minder dan een minuut, kan dat wel?

Een tevreden klant aan het woord blijft wellicht de beste ambassadeur voor je product of dienst. Om geen duizenden euro’s aan videoproductie uit te geven, kiest men soms voor korte video's. Kan dat wel, zo’n testimonial van pakweg 40 seconden?

Home sweet homepage, vier tips over wat er op je hoofdpagina moet

Je krijgt maar een kans voor een eerste indruk. Dat geldt ook voor de website van je bedrijf. Onderschat het belang van een goed doordachte hoofdpagina dus niet, vele bezoekers komen daar het eerst terecht.

Waarom wordt mijn website gehackt?

Elke dag opnieuw worden er wereldwijd minstens 100 websites volledig gehackt en een veelvoud daarvan wordt deels gehackt. Bij een deels gehackte website ziet alles er op het eerste zicht oké uit, maar in de achtergrond wordt je website misbruikt.

Haal achteraf meer uit je evenementen

Het evenement zelf is voor velen de afsluiter van een vermoeiende marathon. Maar wist je dat je ook achteraf beter nog wat energie in het evenement stopt? Zo haal je alles uit de geleverde inspanningen.

Twintig tips voor een video-interview

Vroeg of laat krijg je de vraag om je zegje te doen voor de camera. Begin je al te zweten bij het idee alleen? Neem even deze tips door en ga met een iets geruster gemoed in de spotlights staan.

Over de vernieuwde rol van de marketing in het aankoopproces

Eind vorig jaar enquêteerden we honderden Belgische B2B-beslissingsnemers We wilden namelijk weten hoe beslissingsnemers zich informeren tijdens twee fasen van het aankoopproces.

In drie stappen geld verdienen aan uw marketing

We gaan niet rond de pot draaien: marketingcommunicatie is een kostenpost en niets anders. De echte vraag is dus niet hoe ik geld ga verdienen aan mijn marketing, maar wel “Hoe ga ik er zo zuinig mogelijk mee om?”.

Jaloers op Facebook

Nogal wat bedrijfsleiders dromen in stilte om een googleken of een faceboeksken te doen. Namelijk met een minimale investering in marketingcommunicatie een uitzonderlijk hoge naamsbekendheid te verkrijgen op een uitzonderlijk korte termijn. Ze moeten helaas stoppen met dromen en wel hierom.

Vier vette leugens over leads

Zelf wilden we een aantal misverstanden over leads uit de weg ruimen. Om een beetje te provoceren, hadden we het over vette leugens. Beoordeel zelf of het zo erg is.

Met content marketing alleen kom je er niet

Om het gebruik van die content marketing te vereenvoudigen, heeft Aberdeen een tabel opgesteld met een overzicht van welk type content het best past bij welk stadium in de aankoopbeslissing