Over ons

Happy marketing

We maken uw marketeers gelukkig

Wat hebben marketeers in B2B nodig om hun werk goed en heel graag te doen? Een set verantwoordelijkheden op maat om mee te werken aan de ontwikkeling van hun bedrijf. Tijd voor een strategie op wat langere termijn en minder brandjes blussen. Gun je marketingteam de tijd om doelstellingen te behalen. Zo krijg je ‘Happy Marketing’ en dat is precies wat we willen.

Waaraan herken je een Happy Marketeer: levert op tijd, werkt vlot samen met de verkoop, brengt een aardige zak leads binnen, kent z’n prioriteiten, innoveert hier en daar, zit graag te smossen met CRM, kan cijfers bovenhalen om resultaten te tonen, houdt het budget goed in de gaten en helpt alle collega’s af van hun ochtendhumeur.

Hoe kunnen we uw marketeer opvrolijken?

Jean-Philippe Delberghe

Jean-Philippe Delberghe

Jean-Philippe Delberghe kwam aan boord bij Quadrant Communications in september 2020. Dit was geen eerste kennismaking want hij had in zijn rol als marketing manager bij Ad Ultima Group ruim 10 jaar samengewerkt met Quadrant.

Met een diploma TEW op zak koos hij om te werken voor B2B-bedrijven die technologisch innoveren. De voorbije 20 jaar maakte hij de transformatie mee van wat marketing nu betekent voor groeibedrijven. Overtuigd van de visie en de ervaring van Quadrant besloot hij een nieuwe wending te geven aan zijn carrière.

In zijn vrije tijd zal je hem zeker zien rondlopen met een fototoestel in de hand. Drie thema’s boeien hem mateloos: portret-, architectuur- en interieurfotografie. Ook als grafisch kunstenaar durft hij al eens iets te creëren. Tenslotte zet hij zich ook in voor Kunstenhuis dat jaarlijks een aantal tentoonstellingen opzet met nationale en internationale gerenommeerde kunstenaars en jong talent.

 

Pieter-Jan Heirbaut

Pieter-Jan Heirbaut

Pieter-Jan Heirbaut zette zijn eerste stappen bij Quadrant Communications in het begin van 2017. Een diploma in de Japanse taal en cultuur vulde hij aan met een jaar Meertalige Bedrijfscommunicatie. Na een korte tijd als Marketing Support merkte hij dat taal en communicatie toch zijn dada waren en kwam hij bij Quadrant Communications terecht.

Hij heeft niet alleen interesse voor schrijven en content marketing maar ook PR vindt hij een boeiend vakgebied. Daarom staat hij in voor zowel copy als perscommunicatie. Aangename teksten en heldere communicatie met een klant-is-koning-mindset, daar wil hij voor staan.

 

Bart Inslegers

Bart Inslegers

Bart werkt sinds 2005 voor Quadrant Communications en is voornamelijk actief in perscommunicatie. Voor Bart bij Quadrant aan de slag ging, werkte hij onder andere als communicatieverantwoordelijke van de stad Eeklo en op de persdienst van het kabinet van de minister van Buitenlandse Zaken. Tussendoor doceerde hij ook Voorlichtingsstrategieën aan hogeschoolstudenten.

Bart studeerde zelf met onderscheiding af in communicatiemanagement, waarbij hij resoluut voor de opleiding pers en voorlichting koos. Hij liep stage bij de VRT (Het Journaal en Terzake) en schreef een tijdje voor de binnenlandredactie van De Morgen.

Door een speling van het lot werd Bart noch proftennisser noch beroepsjournalist, maar wat men in Nederland mooi een persvoorlichter noemt. Een vak dat hij intussen al meer dan een decennium met passie beoefent en waarin hij zich steeds verder tracht te bekwamen. Hetzelfde geldt voor zijn rol als echtgenoot van Nicole en papa van zijn drie musketiers Rune, Kjell en Jens. Hij heeft een voorliefde voor Nederland (zijn vrouw, die Nederlandse is, leest dit ook…) en reizen naar de Scandinavische landen.

 

Eva Roets

Eva Roets

Eva’s passie voor taal heeft haar doen kiezen voor een opleiding tolken. Naast de opleiding verdiepte ze zich zo veel mogelijk in taal, bijvoorbeeld door als vrijwilliger te vertalen voor Unicef, Vredeseilanden en Artsen zonder Grenzen. Ze zette haar eerste stapjes op de arbeidsmarkt op een commerciële binnendienst, waar ze leerde hoe de bedrijfswereld draait en een basiskennis Frans aan haar talenpakket Engels-Spaans toevoegde. Na een tijd begon het echter te kriebelen en kwam ze terecht bij Quadrant Communications.

Hier kan ze met copywriting en perscommunicatie haar creativiteit de vrije loop laten en is ze opnieuw intensiever bezig met taal. Als ontspanning staat ze graag met beide voeten op de yogamat of droomt ze van de volgende verre reis met de trekrugzak.

Maxime van Belle

Maxime van Belle

Maxime is net afgestudeerd met een diploma Toegepaste Taalkunde en Meertalige Communicatie. Als studente heeft ze al gewerkt als copywriter voor reisbureaus. Haar carrière gaat van start bij Quadrant Communications in november 2020.

Maxime is altijd geboeid geweest in taal en communicatie. Breng die twee passies samen en je hebt een copywriter. Bij Quadrant Communications vult ze haar taalvaardigheid aan met de technische kneepjes van het vak als contentmarketeer en campaigner.

Joyce Van Damme

Joyce Van Damme

Joyce komt recht van de schoolbanken, waar ze met grote onderscheiding is afgestudeerd in de Master Taal- en Letterkunde: Engels – Spaans, met afstudeerrichting Engels. Na even rondgekeken te hebben op de arbeidsmarkt is ze in september 2017 bij Quadrant Communications binnengewaaid met een open sollicitatie.

Schrijven is altijd al haar passie geweest, net zoals talen, lezen en reizen. Tijdens haar studentenjaren schreef ze voor het Engelstalig studentenmagazine Simile, waarvan ze ook Prose Editor en uiteindelijk Editor-in-Chief werd. Bij Quadrant Communications werkt Joyce als contentmarketeer en copywriter en doet ze vooral aan websitebeheer.

Frank Van den Bossche

Frank Van den Bossche

Frank Van den Bossche werkte als eerste voor Quadrant Communications en heeft het bedrijf in 2010 overgenomen. Sinds de start in 2001 zou Quadrant marketingcommunicatie voor technologiebedrijven gaan leveren en doet dat nog altijd. Klanten profiteren van gegarandeerde en blijvende resultaten, waar voor hun geld en, finaal, een correcter imago en een verbeterd verkoopproces.

Voor de start van Quadrant Communications had Frank al tien jaar ervaring in business-to-business marketing, perscommunicatie en copywriting. Intussen staat die teller op dertig jaar ervaring. Meer recent beet hij zich vast in marketing automation, leadkwalificatie, websites, betere samenwerking tussen marketingcommunicatie en verkoop, traffic building, communicatieplanning en -audits.

Frank is geaccrediteerd als communicatietrainer en -adviseur voor de Europese Commissie. Hij won met z’n collega’s al een paar keer prijzen als ‘beste Europese PR-bureau’ bij verschillende klanten. Wat hij niet doet voor de prijzen: de Côte du Hurdumont naar boven kruipen op zijn koersvelo. Dat is plezier, of toch bijna.