Een website die je klanten overtuigt

Jouw website snel online, volledig volgens plan

Hoe werkt dit?

We zijn specialist in websites die persoonlijke verkoop in B2B ondersteunen. Samen met ons beslis je over technologie, hoofddoel, eventuele webshop, deadlines, huisstijl, enzovoort. Jij bepaalt hoeveel werk je zelf doet, wij houden ons sowieso aan de kortst mogelijke timing en het afgesproken budget.

Waarom je nieuwe website door Quadrant?

Snel live

Doordat we alles nauwkeurig plannen, lopen we zelden vertraging op. We volgen onze best practices om alle deadlines te halen. Wil je je nieuwe site binnen de drie weken? Dan ligt onze kant-en-klare template Coconut voor je klaar.

Op maat

Wij kennen de meeste B2B-verkoopprocessen en bekijken samen met jou wat je doelgroep kan overtuigen. Kies je voor een standaardtemplate, wil je een webshop integreren of wil je maatwerk om je merk volledig tot zijn recht te doen komen? Wij helpen je om de juiste keuzes te maken.

Meer leads

Onze websites combineren overtuigingskracht met commerciële doelstellingen. Door samen na te denken over vindbaarheid, aantrekking en relevantie, verkorten we je verkoopproces dankzij een sterke website.

Duidelijke structuur

Wie je beter wil leren kennen, komt naar je website. Vertelt je website in eerste instantie waar je mee bezig bent? We zorgen voor heldere taal en een duidelijke structuur en navigatie zodat je bezoekers gemakkelijk alle informatie vinden die ze verwachten.

Hou zelf controle

Jij bepaalt hoeveel werk je in handen neemt. Wij kunnen schrijven, je huisstijl verder invullen, beeldmateriaal en video voorzien, alles technisch in orde zetten, migreren, je online accounts beheren, marketing automation… Hoe je input levert, kies je zelf.

Je bespaart

We vullen je noden op een zo voordelig mogelijke manier in en vermijden dubbel werk door een duidelijke toewijzing van de deelopdrachten. Alle stappen in de planning volgen elkaar correct op, door de volledige documentatie moet niks herwerkt worden en is er geen overbodige technologie.

Wat krijg je?

Alle beschikbare technologieën

Uit ervaring leerden we zowat alle mogelijke technologieën kennen. We kunnen je dus met kennis van zaken adviseren. Heb je zelf een voorkeur voor bepaalde software? We hebben goede connecties met experts in WordPress, Drupal, Joomla, Sitecore, Wix, Lightspeed, Magento, Shopify…

Probleemloos meertalig

Wil je ook anderstaligen bereiken? Dan is een Franse, Duitse, Engelse, Spaanse… versie een kleine moeite. Onze lokale vertalers zorgen voor foutloze teksten en we zorgen dat je bezoekers automatisch de juiste taal te zien krijgen.

Meetbare resultaten

Met een zakelijke, informatieve website kom je meestal het verst. Dankzij onze jarenlange ervaring in B2B en onze kennis van de verkoopprocessen, maken we een website met meetbare resultaten. En we maken het je vooral niet te moeilijk.

Volledige dienstverlening

Je kan bij ons terecht voor: projectopzet of -leiding, audit van je huidige website, concurrentieanalyse, conceptueel ontwerp en grafisch design, zoekmotoroptimalisatie (SEO), integratie van sociale media, copywriting en alle programmeerwerk, kennisoverdracht zodat je ook zelf je website kan beheren,…

SEO meteen in orde

We helpen je hoger in de zoekresultaten te komen door voor je SEO te zorgen, meestal in het teken van je SEA. Dit doen we met een zoekwoordenonderzoek, social listening, on-page SEO copywriting en eventueel online ads.

Correct voor de GDPR

We hebben templates voor je privacyverklaring, cookiebeleid en contactformulieren en voegen eventueel een cookiebanner toe.

Onze klanten getuigen

Cnext overtuigt prospecten met hun website

Cnext had snel een website nodig om nieuwe diensten voor te stellen. Het bedrijf wilde ook een nieuwe klantendoelgroep aanspreken. Peter Van Roosbroeck, general manager Cnext, vertelt.

Nieuwe website GIS spreekt de taal van de klant

GIS International lanceerde een nieuwe website op basis van onze Coconut-template voor WordPress. In één oogopslag toont die waar GIS International voor staat en wat ze doen.

Kohera behaalt opvallend veel online leads

Kwalitatieve content verspreiden en de personen tracken die deze content bekijken, leidt tot meer leads en meer comfort in de verkoop. Sam Steen, sales en marketing manager bij Kohera, legt uit.

E-book: lancering van een nieuwe website

Een nieuwe website maken is een intense klus. Vaak lopen timing en budget uit de hand. Ons stappenplan zet je op weg om je nieuwe website online te krijgen binnen een realistische deadline, zonder onnodige kosten. Bekijk de veertien stappen met voorbeelden.

Lees het e-book hier »

Andere klanten die tevreden zijn met hun website

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gratis advies?

Ik heb een nieuwe website nodig en wil gratis advies.

We houden rekening met uw privacy. Om uw aanvraag op te volgen, kunnen we uw gegevens opslaan in onze CRM-software en voegen we u mogelijk toe aan onze verzendlijst voor direct marketing per e-mail. Meer informatie over wat we met uw gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.

Schrijf je in voor ons gratis webinar over
projectplanning voor een nieuwe website

DINSDAG 27 AUGUSTUS 2019 OM 11:30

Soms wordt een nieuwe website een echt horror-project en dat is toch het laatste wat we iedereen toewensen. Daarom hebben we het in dit webinar van een half uurtje over de projectaanpak van websites, met een duidelijk stappenplan om zo snel mogelijk tot een website te komen waar de bezoeker centraal staat.

Ik schrijf me nu in voor het webinar »

Nieuws

28 jul 2016
Welke website heb je nodig, kies uit vier mogelijkheden

Van te veel keuze worden we duizelig en dat geldt zeker voor websites. Gelukkig staat hieronder de oplossing, want we hebben de keuze beperkt tot vier verschillende types websites waarmee een B2B-bedrijf volgens ons weg kan.

18 mrt 2017
Home sweet homepage, vier tips over wat er op je hoofdpagina moet

Je krijgt maar een kans voor een eerste indruk. Dat geldt ook voor de website van je bedrijf. Onderschat het belang van een goed doordachte hoofdpagina dus niet, vele bezoekers komen daar het eerst terecht.

13 jan 2017
Soms is het uiterlijke van je website niet belangrijk…

Precies omdat het uiterlijke van je website belangrijk is, gaat men bij de planning van een nieuwe website daar vaak in de fout. Door al van in de planning het uiterlijke centraal te zetten, kan je in de val lopen en krijg je een website die niet goed werkt.

06 dec 2016
Hoe Google bepaalt welke advertenties bovenaan verschijnen

Hoe bepaalt Google welke ads helemaal bovenaan komen te staan? Dat verloopt via een veiling die door de software geregeld wordt. Om je advertentiepositie te bepalen, speelt niet alleen je bod een rol, ook je website en de structuur van je advertenties zijn van belang.