Webinars

Van start met interne communicatie

Gratis webinar “Van start met interne communicatie”

Wil je graag starten met interne communicatie? Het is nu misschien wel meer dan ooit het moment om ermee te beginnen. In ons praktisch webinar kom je te weten hoe je het snel opzet. Makkelijk zelf te onderhouden, gebruiksvriendelijk – in twee klikken stuur je een newsletter uit – en inbegrepen in je Microsoft Office 365-pakket.

Snel een efficiënte interne communicatie

We tonen hoe je snel – het kan zelfs binnen de 24 uur – een efficiënte en gebruiksvriendelijke interne communicatie opzet. Het is op basis van je Microsoft Office 365, dus je kan alles zelf makkelijk opzetten en onderhouden.

We bespreken niet alleen de software, maar pakken ook het inhoudelijke deel aan met concreet advies over:

  • tools
  • frequentie
  • onderwerpen
  • planning
  • rapportering
  • ..

Na een half uur webinar kan je aan de slag. Je weet wie of wat je nodig hebt om gestructureerd te werk te gaan. Bekijk nu de gratis replay.

Interesse?

    Kies je webcast
    SEO voor B2B-bedrijvenEen nieuwe website plannenHoe start het aankoopproces in B2B?Inbound marketing voor de kmo in B2BLeads kwalificeren en verwerkenVan start met interne communicatieRendement van marketing in B2B meten