Webinars

Van start met interne communicatie

Gratis webinar “van start met interne communicatie”

Wil je graag starten met interne communicatie? Het is nu misschien wel meer dan ooit het moment om ermee te beginnen. In ons praktisch webinar kom je te weten hoe je het snel opzet. Makkelijk zelf te onderhouden, gebruiksvriendelijk – in twee klikken stuur je een newsletter uit – en inbegrepen in je Microsoft Office 365-pakket.

Wanneer?

Dinsdag 28 april om 11u30

Snel een efficiënte interne communicatie

We tonen hoe je snel – het kan zelfs binnen de 24 uur – een efficiënte en gebruiksvriendelijke interne communicatie opzet. Het is op basis van je Microsoft Office 365, dus je kan alles zelf makkelijk opzetten en onderhouden.

Na een half uur webinar kan je aan de slag. Je weet wie of wat je nodig hebt om gestructureerd te werk te gaan. Bekijk nu de webcast.

Interesse?

Kies je webcast
Inbound marketing voor de kmo in B2BVan start met interne communicatie