Webinars

SEO voor de kmo in B2B

Gratis webinar: SEO voor de kmo in B2B

Over SEO vind je heel wat tegenstrijdige informatie: voor sommigen is SEO hét wondermiddel voor een prima Page Ranking, anderen zien vooral veel werk voor weinig resultaat. Bovendien lijken zoekwoorden in B2B net iets moeilijker en abstracter. In dit webinar vertellen we geen sprookjes over snel succes met SEO, maar stellen we samen realistische doelstellingen die je met een minimale inspanning kunt behalen.

Overzicht inhoud

  • doelstellingen
  • softwaretools
  • technische vereisten
  • relevantie
  • opvolging
  • succesfactoren
  • enzovoort…

Wanneer

dinsdag 18 december 2018 om 11u30

Is SEO wel iets voor mijn bedrijf?

Dat gaan we niet in jouw plaats beslissen. We geven je in dit webinar wel alles wat je nodig hebt om een geïnformeerd besluit te nemen. In dit webinar bespreken we de voordelen en geven we alvast mee hoe je de proef op de som kunt nemen door alvast je merknaam te claimen.

Ook gaan we dieper in op de relatie tussen SEO en online advertising. Waarschijnlijk kan jouw bedrijf daar snel profijt uit halen. Je zal ook beter begrijpen waarom Google de touwtjes stevig in handen heeft en hoe jij daarvan kunt meegenieten. We onderscheiden de nonsens van de realistische ingrepen, zodat je zelf kunt beslissen hoeveel tijd en energie je hieraan wil besteden.

Moet ik dat dan allemaal zelf doen?

Als je je SEO grondiger wil aanpakken, huur je best een SEO-specialist in, die jouw SEO in detail kan bekijken. Daar moet je natuurlijk een budget voor opstellen en realistische afspraken maken. Na dit webinar zal je realistische grenzen kunnen stellen en je verwachtingen formuleren met de correcte terminologie zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Dankzij de opgedane basiskennis kun je concreet meepraten en meedenken over SEO.

Na ons webinar kan je:

  • Zelf aan de slag met de basiskennis
  • Beter communiceren met SEO-specialisten
  • Realistische verwachtingen en grenzen stellen
  • Je online advertenties optimaliseren
  • De prioriteiten van de details onderscheiden

Eén ding kunnen we alvast verklappen: SEO is zeker een halfuurtje van je kostbare tijd waard. Bijvoorbeeld op dinsdag 18 december om 11u30.

Interesse?

Hier herbekijken