Webinars

Is interne communicatie betaalbaar voor mijn bedrijf

Gratis webinar “Is interne communicatie betaalbaar voor mijn bedrijf?”

Wil je graag starten met interne communicatie? Wegens het hybride werken, is het misschien meer dan ooit het moment om ermee te beginnen. In ons praktisch webinar kom je te weten hoe je het snel opzet. Makkelijk zelf te onderhouden, gebruiksvriendelijk – in twee klikken stuur je een newsletter uit – en inbegrepen in je Microsoft Office 365-pakket.

Snel een efficiƫnte interne communicatie

We tonen hoe je snel – het kan zelfs binnen de 24 uur – een efficiĆ«nte en gebruiksvriendelijke interne communicatie opzet. Het is op basis van je Microsoft Office 365, dus je kan alles zelf makkelijk opzetten en onderhouden.

Is het ook rendabel?

We gaan ook proberen aantonen waarom interne communicatie zichzelf terugbetaalt, zeker voor bedrijven met meer dan 20 medewerkers.

Wanneer?

(Webinar van donderdag 20 oktober om 11u30)

Een betaalbaar project

We bespreken niet alleen de software, maar pakken ook het inhoudelijke deel aan met concreet advies over:

  • tools
  • frequentie
  • onderwerpen
  • planning
  • rapportering
  • rendement
  • ..

Na een half uur webinar kan je aan de slag. Je weet wie of wat je nodig hebt om gestructureerd te werk te gaan. Schrijf je nu in voor ons gratis webinar.

Slides aanvragen

    Naam

    E-mailadres

    Welke slides wil je ontvangen?

    We houden rekening met uw privacy. Om uw aanvraag op te volgen, kunnen we uw gegevens opslaan in onze CRM-software en voegen we u mogelijk toe aan onze verzendlijst voor direct marketing per e-mail. Meer informatie over wat we met uw gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.