Referenties

Per webinar tot 200 deelnemers voor XPLUS

Een stilaan verouderde website en communicatie die nog niet nauw genoeg aansloot bij de doelgroep; IT-consultancy bedrijf XPLUS besloot er in 2020 iets aan te doen. Ze klopten bij ons aan om hen hierbij te helpen. CEO Ludo Wijckmans kende ons al vanuit eerdere samenwerkingen. Zijn opdracht luidde deze keer: de communicatie van XPLUS opfrissen en toespitsen op de beslissingsnemers bij prospecten en klanten.

 

Een nieuwe website en huisstijl

Het begon met een update het logo, een grafische evolutie van de vorige versie om de herkenbaarheid te behouden. Vervolgens namen we de website onder handen met een nieuwe structuur en een nieuw design. Ook de teksten werden aangepakt en voor een stuk herschreven. Dat alles diende om de uitstraling van XPLUS te verbeteren met de juiste accenten om prospecten en klanten te overtuigen. Ook andere zaken zoals de bedrijfspresentatie pakten we visueel aan.

Massale opkomst

Het bijsturen van de website, de styling en de communicatie werkt. Dat blijkt uit de mooie deelname aan de ontbijtwebinars die XPLUS momenteel organiseert. Ludo Wijckmans: “We kijken nu soms tegen meer dan 200 deelnemers aan voor onze webinars. Dat hadden we echt niet verwacht. Bovendien zitten de deelnemers overwegend in onze doelgroep van beslissers. Ik kan met plezier vaststellen dat onze naamsbekendheid is toegenomen.”

Een partnership

Voor Ludo Wijckmans is de samenwerking met Quadrant Communications niet zozeer een klant-leveranciersrelatie, maar een echt partnership. Hij zou ons zeker aanbevelen. Ludo Wijckmans: “Als er één reden is om Quadrant aan te raden, is het hun no-nonsense aanpak. Ze gaan steeds pragmatisch te werk en leveren op wat wij van hen verwachten.”