Referenties

Via de blog drie keer meer leads bij Synergics

Als relatief nieuwe dienstverlener wou Synergics goed vindbaar zijn. Relevante content creëren en verspreiden zou de sleutel tot succes worden. Synergics ging aan de slag en in geen tijd kreeg men tot drie keer meer leads.

Stijn Eyckmans, Sales and Marketing manager bij Synergics, vertelt u meer:

Goede contentstrategie is essentieel

Wie op zoek gaat naar informatie, doet dat ook online, uiteraard. Verspreid je als bedrijf geen goede content, dan ben je meteen minder vindbaar. Een goede contentstrategie is dan ook essentieel. Om voldoende content te genereren, gaat Synergics regelmatig op zoek naar relevante thema’s en artikels. Deze informatie leveren ze vervolgens aan bij Quadrant Communications en dient als input om nieuwe content te genereren.

Elke maand 3.500 bezoekers op de website

In anderhalf jaar tijd slaagde Synergics er in om te evolueren van nul bezoekers op de website naar maandelijks meer dan 3.500 bezoekers. Door te investeren in het creëren en verspreiden van content krijgt Synergics ook tot drie keer meer kwalitatieve leads te verwerken. Dankzij deze positieve evolutie blijven ze in de toekomst investeren in content.

Perfecte match met Quadrant Communications

“Quadrant ondersteunt ons op het vlak van strategie en tactiek, maar vooral ook bij het genereren van goede content. We werken zeer goed samen met Quadrant en ik zou hen dan ook zeker aanbevelen. Het is een zeer flexibele organisatie die daarnaast inhoudelijk en diepgaand kwalitatieve content levert. Voor ons als middelgrote organisatie is er dan ook een perfecte match. We willen dan ook zeker met hen blijven samenwerken,” aldus Stijn Eyckmans.

Wil je ook aan de slag met contentmarketing?

Voor wie er aan wil beginnen, kan je onderaan deze pagina een whitepaper over lead generation met contentmarketing downloaden. Eerst komt er een opsomming van wie je allemaal nodig hebt om er een succes van te maken, daarna leggen we stap voor stap uit hoe je er voordeel uithaalt.