Referenties

Sage heeft meetbaar meer qualified leads dankzij contentmarketing

Sage België koos voor Quadrant Communications voor hun volledige marketing mix. De hele marketingcommunicatie van Sage België is nu mooi op elkaar afgestemd, zodat ze met een uniforme boodschap naar buiten kunnen komen. Bovendien heeft de sales meetbaar meer leads om mee aan de slag te gaan.

Alex Dossche, Managing Director Sage België, zou Quadrant Communications aanraden voor hun persoonlijke en geïntegreerde aanpak. De volledige marketing mix kunnen uitbesteden op één adres met een kritische aanpak, blijft voor Sage België zeer belangrijk.

Meer qualified leads

Alex Dossche: “De voordelen die we vandaag halen uit de samenwerking met Quadrant, en dat was ook hun missie, is dat ze ervoor zorgen dat wij marketing qualified leads hebben. Hiermee kan de sales aan de slag gaan om uiteindelijk de business te laten evolueren. Ik denk dat dat één van de grootste meetbare voordelen is van de samenwerking met Quadrant. Ook is onze gehele marketingcommunicatie nu mooi op elkaar afgestemd, zodanig dat we met een uniforme boodschap naar buiten kunnen komen.”

Snel op de bal spelen

“Wij werken eigenlijk rond campagnes die we op voorhand, in het begin van het jaar, definiëren. Quadrant gaat met die campagnes aan de slag, gaat die effectief uitwerken en doet een aantal voorstellen. Ze nemen dan ook de volledige uitwerking van de campagne, het lanceren ervan en het rapporteren naar ons toe, voor hun rekening. Ze hebben een persoonlijke aanpak, zijn kritisch van geest, en hebben vooral ook een heel snelle respons. Dat is toch wel belangrijk in een zeer snel evoluerende wereld. We kunnen wel projecten gaan definiëren heel ver op voorhand, maar het is toch belangrijk dat we snel op de bal kunnen spelen als er dingen aan het veranderen zijn,” vertelt Alex Dossche.