Referenties

Cnext trekt prospecten over de streep met nieuwe website

Cnext koos voor Quadrant Communications om hen te helpen bij het maken van een nieuwe website. Wat voorop stond: gebruiksvriendelijkheid en in een oogwenk zien wat Cnext doet en hoe ze dat aanpakken. Geen eenvoudige klus want het bedrijf heeft een uitgebreid aanbod en veel content.

Peter Van Roosbroeck, general manager bij Cnext, is zeer tevreden over de samenwerking.

 

Te veel content, te weinig plaats

Het doel van de website was het nieuwe aanbod van Cnext op een heldere manier in de kijker te zetten. Klanten moesten snel terugvinden wat Cnext precies doet, hoe ze dat doen en wat het de klant oplevert. Bovendien moest de website ook gebruiksvriendelijk zijn. De juiste template vinden en het overzicht bewaren bleek dus van vitaal belang.

“Aan de ene kant heb je informatie over onze diensten en aan de andere een reeks testimonials waarbij klanten onze aanpak uitleggen aan anderen ”, vertelt Peter Van Roosbroeck. “Dat levert een enorme hoeveelheid content op, waardoor het niet gemakkelijk was om eenvoud in onze website te brengen. Een uitdaging die we toch een beetje hebben onderschat, maar die we samen met Quadrant tot een goed einde brachten.”

Orde op zaken stellen

Quadrant Communications begeleidde Cnext in hun tocht van A tot Z. Peter Van Roosbroeck: “In het begin luisterde Quadrant Communications vooral naar ons. Ze vormden een beeld van onze boodschap en keken hoe ze die duidelijk op onze website konden weergeven. Samen met hen bepaalden we de doelgroepen en doelstellingen. Daarnaast deden ze suggesties rond technologie en methode. Het resultaat: een gebruiksvriendelijke, heldere website die in een mum van tijd online stond. Dat Quadrant Communications onze sector – en bijgevolg onze uitdagingen – door en door kent, is zeker een meerwaarde. Ze zijn ook snel en altijd bereikbaar, een noodzaak in IT. Dat alles zorgde voor een vlotte en aangename samenwerking.”