No Lead Left Behind

No Lead Left Behind

Door: Frank

Veel B2B-bedrijven zijn momenteel aan de slag met een betere samenwerking tussen verkoop, interne verkoop en de marketing-communicatie. Veel heeft te maken met een veranderend aankoopgedrag van potentiële klanten dat voor een steeds groter deel online gebeurt. Daarnaast zorgt relatief nieuwe software zoals CRM en marketing automation ervoor dat men ook de verkoop en marketing gaat automatiseren om de productiviteit te verhogen. Een ideaal moment om ook eens de effectiviteit te bekijken.

Om u beter te doen omgaan met leads, schreven we een whitepaper die een eenvoudig proces beschrijft vanaf het binnenkomen van de aanvraag tot aan de eventuele offerte. Het gaat echter niet over méér leads vinden of méér offertes met succes afsluiten. Wel over beter omgaan met wat u vandaag heeft, zodat u betere omzetprognoses kunt maken en gericht op zoek kunt gaan naar optimalisatie.

Leads verwerken met CRM

Leads opvolgen? Verkoop kijkt naar marketing en marketing kijkt naar verkoop. Met als resultaat dat uw leads blijven liggen. Deze whitepaper geeft eindelijk een bruikbaar model over hoe u uw leads op de meest efficiënte manier kwalificeert en opvolgt.

We houden rekening met uw privacy. Om uw aanvraag op te volgen, worden uw gegevens opgeslagen in onze CRM-software. Zonder uw akkoord voegen we u echter niet toe aan onze verzendlijst voor direct marketing per e-mail. Meer informatie over wat we met uw gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.

todo

We houden rekening met je privacy. Alleen als je het daarmee eens bent, voegen we je toe aan onze verzendlijst voor direct marketing per e-mail. Meer informatie over wat we met je gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.