Minstens 25% meer leads

Van start binnen de zes weken

Ik wil het e-book over lead generation in B2B »

Wat krijg je?

Vinkje

Minstens 25% meer leads

Open een extra bron van leads naast traditionele prospectie en spreek nieuwe netwerken aan. Potentiële klanten maken zich kenbaar en je kunt inspelen op hun online gedrag. Geef hen de juiste informatie op het juiste moment en ze geven je graag hun visitekaartje.

Vinkje

Meer bezoekers voor je website

Dankzij een goede contentkalender valt de informatiestroom nooit stil. Koppel daar een passend spreidingsplan aan en je hebt voortdurend meer online bezoekers. Gebruik alle beschikbare kanalen om mensen naar je pagina’s te lokken.

Vinkje

Versnel het verkoopproces

Je potentiële klanten willen door online zoekopdrachten aan zelfbediening doen. Dankzij goede contentmarketing biedt jij een sluitend antwoord op wat ze zoeken. Eens ze contact opnemen, zijn ze dus klaar om te kopen. In B2B kan dit vaak niet met een webshop, maar contentmarketing geeft hen wel een duidelijk beeld van wat jij te bieden hebt.

Vinkje

Sales en marketing werken samen

Onder meer door goede contentmarketing kunnen verkoop en marketing efficiënt en met plezier samenwerken. Dankzij de informatie van sales over waar de markt naar op zoek is, kan marketing een extra kanaal waardevolle leads openen.

Vinkje

Sales werkt efficiënter

Dankzij goede contentmarketing ondersteunt marketing de sales. Het materiaal dat marketing levert, overtuigt potentiële klanten om te kopen, en kan ook verder gebruikt worden door sales. Doordat klanten zichzelf online kunnen informeren, zijn ook zij beter voorbereid op verkoopgesprekken. Die verlopen vlotter, waardoor de job van je verkopers leuker wordt.

Inbound marketing in vier stappen



Lead generation via contentmarketing vraagt om een andere aanpak van je marketingcommunicatie en een vernieuwde, meer intense samenwerking met de verkoop. Toch kan je op zes weken van start. Dit zijn de vier stappen.

Meer detail nodig?

Mockup van het lead generation met contentmarketing e-book

Allemaal heel mooi wat contentmarketing belooft, maar hoe begint u eraan? Hoe start u een leadgenerator op die lang kan blijven draaien? Met deze gratis whitepaper zetten we u op weg. U krijgt twintig pagina’s met ideeën, plus een checklist en een plan voor een quick win.

Download het e-book hier »

Waarom Quadrant inschakelen?

Mannetje dat snel loopt op een blauwe achtergrond

Het valt nooit stil

Dankzij een goedgevulde contentkalender kan je het hele jaar door blijven communiceren met potentiële klanten. Zo blijft je bedrijf in de kijker en stijgt je bezoekersaantal op de website. Klanten weten welke producten of diensten ze nog kunnen bestellen.

Een donkergekleurde hand voor een witte tekstballon op een gele achtergrond

Je bewijst je expertise

Door experten aan het woord te laten en te bloggen over actuele onderwerpen bewijs je dat jij de expert bent over de gekozen onderwerpen. Je schakelt ook tevreden klanten in om die boodschap kracht bij te zetten.

Een man met medaille rond de nek

Je blijft top of mind

Je klanten weten welke diensten ze van je afnemen, maar dankzij goede contentmarketing weten ze wat je nog kunt bieden. Ze worden van tijd tot tijd herinnerd aan je expertise op vele vlakken en zullen dus sneller aan je denken bij een volgende aankoop.

Vergrootglas die een staafgrafiek in beeld brengt in een webbrowser

Betere zoekresultaten

Dankzij strategische landingspagina’s en SEO zorgen we ervoor dat je potentiële klanten je makkelijker kunnen vinden via zoekmachines. Hierdoor worden ook betaalde campagnes goedkoper en efficiënter.

Drie mensen op een blauwe achtergrond

Wij begrijpen jouw doelgroep

We hebben meer dan vijftien jaar ervaring in de ondersteuning van verkoopprocessen in B2B en weten dus hoe jouw doelgroep aangesproken wil worden. We schrijven voor hen en benaderen potentiële klanten op de meest effectieve manier.

Een klok

Meer tijd voor strategie

We spreken duidelijk af wat je zelf wil doen en waar wij kunnen helpen. Zo heb je weer tijd om je bezig te houden met wat voor jouw bedrijf echt belangrijk is. We ondersteunen waar en wanneer je wil, zodat we jou zo weinig mogelijk tijd kosten.

Het werkt!

NRB gebruikt klanten om anderen te overtuigen

NRB gebruikt contentmarketing om bestaande klanten geïnteresseerd en enthousiast te houden. Zo worden klanten uw beste ambassadeurs en voor een stuk mede-marketeers met een heel geloofwaardige boodschap.

Bekijk de referentie hier »

Sage heeft meetbaar meer qualified leads dankzij contentmarketing

De hele marketingcommunicatie van Sage België is nu mooi op elkaar afgestemd, zodat ze met een uniforme boodschap naar buiten kunnen komen. Bovendien heeft de sales meetbaar meer leads om mee aan de slag te gaan.

Bekijk de referentie hier »

Via de blog drie keer meer leads bij Synergics

Als relatief nieuwe dienstverlener wou Synergics goed vindbaar zijn. Relevante content creëren en verspreiden zou de sleutel tot succes worden. Synergics ging aan de slag en in geen tijd kreeg men tot drie keer meer leads.

Bekijk de referentie hier »

 

 

 

 

 

 

 

Gratis advies?

Ik wil lead generation via contentmarketing en zou graag gratis advies krijgen.

    We houden rekening met uw privacy. Om uw aanvraag op te volgen, kunnen we uw gegevens opslaan in onze CRM-software en voegen we u mogelijk toe aan onze verzendlijst voor direct marketing per e-mail. Meer informatie over wat we met uw gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.

    Nieuws

    18 sep 2020
    Is inbound marketing betaalbaar voor elk B2B-bedrijf?

    Hebben alle bedrijven zonder plan voor inbound marketing het bij het verkeerde eind en zijn ze iets aan het missen? Misschien wel.

    17 apr 2020
    Op hoeveel manieren gaat u op zoek naar leads?

    Er zijn verschillende manieren om uw pipeline te vullen, inbound marketing is er één van. Alleen door te combineren met andere methodes, kan u uw maximale potentieel halen. We zetten ze voor u op een rij.

    18 jun 2020
    Klare taal over leads, prospects, suspects en influencers nodig?

    Wat was nu alweer het verschil tussen een prospect en een suspect? Is een lead altijd een prospect? Kan een bestaande klant ook een lead zijn? Soms is de verwarring over deze termen groot. We zetten ze even op een rijtje.

    05 jun 2020
    Webinars in B2B: hoe begin je ermee?

    Een uitgebreide reeks tips en technieken om je webinar te doen slagen.