Staat je website helemaal in orde voor de GDPR?

Is je privacyverklaring correct en volledig? Alles met cookies onder controle? Kan je aantonen dat je toestemming hebt om foto’s, video en eventueel social posts te tonen? Staan je contactformulieren erop zoals het hoort? Heb je verwerkersovereenkomsten met alle personen en softwareleveranciers die aan je website meewerken?

Met onze checklist bij de hand zetten we je volledige website in geen tijd in orde. Ook meertalige websites pakken we aan, snel en heel efficiënt. Klik op de button hieronder om je website in orde te laten zetten of lees verder en schrijf je in voor onze webcasts en workshop over de GDPR.

Ik wil mijn website snel in orde brengen voor de GDPR »

400% in orde voor de GDPR met onze webcasts en workshop

Een leerboek met allerlei symbooltjes want onze webcasts over GDPR zijn erg gedetailleerd

100% gedetailleerd

Na onze workshop of webcasts weet u echt alles over de GDPR voor marketingcommunicatie in B2B.

Een checklist want onze webcasts over GDPR zijn erg praktisch en inclusief checklists

100% praktisch

U krijgt checklists, een uitgebreide Q&A, voorbeelddocumenten, flowcharts, gemakkelijk toepasbare richtlijnen,…

Een spaarvarkentje met geldstukken toont aan dat onze webcasts en workshop betaalbaar zijn

100% betaalbaar

U betaalt amper 195 euro voor vier webcasts of 565 euro voor een halve dag workshop bij u op kantoor, webcasts inbegrepen.

Een map met dossiers die achter slot zitten, want met onze webcasts over GDPR ben je veilig

100% veilig

Als u de aanbevelingen en voorbeelden uit de training volgt, is de kans heel klein dat u nog tegen de lamp zal lopen.

Ik wil weten hoe ik de GDPR concreet moet toepassen

Onze GDPR-specialist staat paraat. In zijn koffer heeft hij webcasts en workshops klaar zitten

Wil je snel alle praktische kennis over GDPR vergaren die je als B2B-marketeer echt wel nodig hebt? Dat kan in onze vier webcasts die we tjokvol concrete aanbevelingen en tips staken. Klaar die GDPR-klus zo snel mogelijk en leer wat je moet doen voor je e-mailing, je website en alle andere marketingtools die je gebruikt. In de laatste webcast hebben we het over het papierwerk waar je niet onderuit zal kunnen.

Bestel de webcasts

Voor 195 euro krijg je vier webcasts die je kan bekijken wanneer het jou past. Daarbij krijg je nog een algemeen bruikbare privacyverklaring en een algemene verwerkersovereenkomst erbij, twee documenten die je ongetwijfeld van pas komen bij dat administratieve papierwerk.

Bestel een workshop

Liever een workshop? Voor 565 euro heb je een workshop van een halve dag bij jou op kantoor met dezelfde inhoud van de webcasts, helemaal gericht op GDPR voor B2B marketeers, en de webcasts er bovenop. Vul het bestelformulier hierbij in of stuur een mail naar mail@quadrantcommunications.be en we plannen de workshop meteen.

Contactformulier

Mijn naam

Mijn e-mailadres

Mijn bedrijfsnaam

Mijn BTW-nummer

Webcasts of workshop
webcasts GDPRworkshop GDPR

 
We houden rekening met uw privacy. Om uw bestelling op te volgen, bewaren we uw gegevens in onze CRM-software en voegen we u toe aan onze verzendlijst voor direct marketing per e-mail. Meer informatie over wat we met uw gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.

De inhoud in detail

E-mailing

Onderwerpen: introductie over GDPR gegevensbescherming, wat zijn privégegevens, de GDPR en e-mailing, communiceren met klanten versus prospecten, het Gerechtvaardigd belang als alternatief voor opt-in

Website

Onderwerpen: GDPR en je website, tracking, profiling, online advertenties, inbound marketing, formulieren, cookies en IP-adressen

Tools, tools, tools

Onderwerpen: GDPR en wachtwoorden, telemarketing, sociale media, employee engagement, evenementen, vakbeurzen, webinars, enquêtes, marktonderzoek, persrelaties, drukwerk, foto en video, klantentestimonials, enz.

Papierwerk

Onderwerpen: dataregister, marketingsoftware, privacyverklaring, recht op gegevenswissing, verwerkersovereenkomst, DPO, enz.

Enkele reacties na onze webinars

 

Hartelijk dank voor de direct marketing matrix, dit is zeer nuttig.
– Agidens

 

Alvast bedankt voor de nuttige webinars, het is me nogal wat met die GDPR.
– Axxes


Zeer professioneel, zeer goed gedocumenteerd.
– CimPro

Zeer nuttig!
– Conexio

Dank voor de interessante webinars.
– EDEPS

 

Uitstekende reeks webinars, goed gebracht en goed opgevolgd.
– Endress+Hauser

Die Q&A is een uitstekende tool om mee te werken naar interne communicatie.
– Esko

Hartelijk bedankt voor de zeer leerrijke en praktische webinars van de voorbije weken.
– Fern

Duidelijk, informatief.
– IT1

 

Zeer verhelderende, concrete en no-nonsense uiteenzetting. De beste GDPR-sessie die ik tot nu toe heb bijgewoond.
– JDI

 

 

Dit is mijn vijfde seminarie over de GDPR en het eerste relevante.
– MyForce

 

Aanbevolen!
– Spikes

 

Zeker de moeite waard!
– Telesafe

 

 

Enorm interessant.
– Zetes

 

GDPR-Quiz

Helemaal overtuigd van je GDPR-kennis? Vul de vragen hieronder in om te zien hoeveel je echt weet.

1. In mijn e-maildatabase met 5.200 contacten zitten er ongeveer 2.000 waarvan we eigenlijk niet meer weten hoe ze erin zijn gekomen, maar we gebruiken die e-mailadressen al jaren zonder enig probleem. We mogen hen toch nog één of twee keer mailen om alles te regulariseren door een opt-in te vragen? Is dit toegelaten?
JaNeen

2. In mijn e-maildatabase met 3.700 contacten zitten er ongeveer 300 waarvan we eigenlijk niet meer weten hoe ze erin zijn gekomen, maar we gebruiken die al jaren zonder enig probleem. We mogen hen een postkaart sturen om een opt-in te vragen. Is dit toegelaten?
JaNeen

3. Elke werkdag zijn er zo’n twee mensen die onze whitepapers downloaden en daarvoor hun e-mailadres opgeven. We vragen daarbij niet om een opt-in. We hebben namelijk geen opt-in nodig om direct marketing te sturen, want ze gaven zelf hun e-mailadres door via onze inbound marketing. Is dit oké?
JaNeen

4. We willen onze klantencontacten per post een kaartje sturen voor Nieuwjaar. Omdat het per post is, moeten we geen rekening houden met hun keuze voor opt-in of opt-out. Is dit toegelaten?
JaNeen

5. We hebben in 2015 een e-maildatabase met 950 persoonlijke adressen gekocht en hebben die sindsdien al vele keren gebruikt. We zijn dan ook van plan om die te blijven gebruiken, want er is nooit enig protest geweest. Is dit oké?
JaNeen

6. We vragen elke nieuwe medewerker om zijn/haar contactendatabase uit LinkedIn te downloaden. Aan een selectie daarvan sturen we dan een mailer met een vraag tot opt-in. Is dit toegelaten?
JaNeen

7. Onze verkoopmedewerkers sturen via Outlook prospectiemailtjes naar hun Connecties in LinkedIn. Het gaat daarbij om een poging tot eerste contact met mensen die ze niet echt kennen. Is dit toegelaten?
JaNeen

8. We gaan klanten, prospecten en ook ex-klanten uitnodigen op een feest voor ons 25-jarig bestaan. Kunnen we zomaar ex-klanten uitnodigen zonder enige vorm van opt-in?
JaNeen

9. We zijn distributeur en regelmatig vragen producenten naar onze klantendatabase om samen direct marketing te doen. Wij geven die gegevens door onder de voorwaarde dat ze eenmalig gebruikt worden voor één specifieke gezamenlijke actie. Is dit toegelaten?
JaNeen

10. Van sommige contacten – geen klanten – kregen we intussen meer dan vijf jaar geleden een opt-in. Hoewel we het nog altijd kunnen aantonen, mogen we die na vijf jaar eigenlijk niet meer gebruiken. Is dat correct?
JaNeen

 

 

We houden rekening met uw privacy. Alleen als u het daarmee eens bent, voegen we u toe aan onze CRM-software en onze verzendlijst voor direct marketing per e-mail. Meer informatie over wat we met uw gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.

Zet mijn website volledig in orde voor de GDPR

Geen interesse in het webinar of de workshop maar liever direct je website in orde? Met onze checklist bij de hand zetten we je volledige website in geen tijd in orde. Ook meertalige websites pakken we aan, snel en heel efficiënt.

Ja, ik wil mijn website in orde voor de GDPR

Bij Quadrant Communications staat een team gedreven B2B contentmarketeers voor u klaar. We creëren uw content en verspreiden die zo efficiënt mogelijk naar uw doelgroepen via newsletters, blogs, testimonials, social posts, employee advocacy, video’s, online ads, post boosting, whitepapers, persberichten, websites, webpagina’s, landingspagina’s, enzovoort. U houdt uw klanten en prospecten goed geïnformeerd over wat u voor hen kan betekenen en haalt online leads binnen. Bel ons voor meer info op 09 210 53 50.

 

…en weulder zoeng uuk een vrie giestige bende zijn veur mee te wirke…