Marketing met een meetbaar resultaat

20% meer leads, van start binnen de zes weken

Toon me hoe

Met contentmarketing laat je je klanten en prospecten zichzelf informeren over jouw activiteiten. We schrijven, filmen, ontwerpen, verspreiden en promoten je content, zodat je meer bezoekers naar je website lokt en zeker 20% meer leads kunt binnenhalen. We helpen je om dat doel ineens of in fasen te bereiken.

Waarom je contentmarketing door Quadrant?

Het valt nooit stil

Dankzij een goedgevulde contentkalender kan je het hele jaar door blijven communiceren met potentiële klanten. Zo blijft je bedrijf in de kijker en stijgt je bezoekersaantal op de website. Klanten weten welke producten of diensten ze nog kunnen bestellen.

Je bewijst je expertise

Door experten aan het woord te laten en te bloggen over actuele onderwerpen bewijs je dat jij de expert bent over de gekozen onderwerpen. Je schakelt ook tevreden klanten in om die boodschap kracht bij te zetten.

Je blijft top of mind

Je klanten weten welke diensten ze van je afnemen, maar dankzij goede contentmarketing weten ze wat je nog kunt bieden. Ze worden van tijd tot tijd herinnerd aan je expertise op vele vlakken en zullen dus sneller aan je denken bij een volgende aankoop.

Betere zoekresultaten

Dankzij strategische landingspagina’s en SEO zorgen we ervoor dat je potentiële klanten je makkelijker kunnen vinden via zoekmachines. Hierdoor worden ook betaalde campagnes goedkoper en efficiënter.

Wij begrijpen jouw doelgroep

We hebben meer dan vijftien jaar ervaring in de ondersteuning van verkoopprocessen in B2B en weten dus hoe jouw doelgroep aangesproken wil worden. We schrijven voor hen en benaderen potentiële klanten op de meest effectieve manier.

Meer tijd voor strategie

We spreken duidelijk af wat je zelf wil doen en waar wij kunnen helpen. Zo heb je weer tijd om je bezig te houden met wat voor jouw bedrijf echt belangrijk is. We ondersteunen waar en wanneer je wil, zodat we jou zo weinig mogelijk tijd kosten.

Wat krijg je?

20% meer leads

Open een extra bron van leads naast traditionele prospectie en spreek nieuwe netwerken aan. Potentiële klanten maken zich kenbaar en je kunt inspelen op hun online gedrag. Geef hen de juiste informatie op het juiste moment en ze geven je graag hun visitekaartje.

Meer bezoekers voor je website

Dankzij een goede contentkalender valt de informatiestroom nooit stil. Koppel daar een passend spreidingsplan aan en je hebt voortdurend meer online bezoekers. Gebruik alle beschikbare kanalen om mensen naar je pagina’s te lokken.

Versnel het verkoopproces

Je potentiële klanten willen door online zoekopdrachten aan zelfbediening doen. Dankzij goede contentmarketing biedt jij een sluitend antwoord op wat ze zoeken. Eens ze contact opnemen, zijn ze dus klaar om te kopen. In B2B kan dit vaak niet met een webshop, maar contentmarketing geeft hen wel een duidelijk beeld van wat jij te bieden hebt.

Sales en marketing werken samen

Onder meer door goede contentmarketing kunnen verkoop en marketing efficiënt en met plezier samenwerken. Dankzij de informatie van sales over waar de markt naar op zoek is, kan marketing een extra kanaal waardevolle leads openen.

Sales werkt efficiënter

Dankzij goede contentmarketing ondersteunt marketing de sales. Het materiaal dat marketing levert, overtuigt potentiële klanten om te kopen, en kan ook verder gebruikt worden door sales. Doordat klanten zichzelf online kunnen informeren, zijn ook zij beter voorbereid op verkoopgesprekken. Die verlopen vlotter, waardoor de job van je verkopers leuker wordt.

Onze klanten getuigen

NRB gebruikt klanten om anderen te overtuigen

NRB gebruikt contentmarketing om bestaande klanten geïnteresseerd en enthousiast te houden. Zo worden klanten uw beste ambassadeurs en voor een stuk mede-marketeers met een heel geloofwaardige boodschap.

Sage heeft meetbaar meer qualified leads dankzij contentmarketing

De hele marketingcommunicatie van Sage België is nu mooi op elkaar afgestemd, zodat ze met een uniforme boodschap naar buiten kunnen komen. Bovendien heeft de sales meetbaar meer leads om mee aan de slag te gaan.

Via de blog drie keer meer leads bij Synergics

Als relatief nieuwe dienstverlener wou Synergics goed vindbaar zijn. Relevante content creëren en verspreiden zou de sleutel tot succes worden. Synergics ging aan de slag en in geen tijd kreeg men tot drie keer meer leads.

E-book: lead generation met contentmarketing

Allemaal heel mooi wat contentmarketing belooft, maar hoe begint u eraan? Hoe start u een leadgenerator op die lang kan blijven draaien? Met deze gratis whitepaper zetten we u op weg. U krijgt twintig pagina’s met ideeën, plus een checklist en een plan voor een quick win.

Lees het e-book hier »

Andere klanten die tevreden zijn met hun contentmarketing

 

 

 

 

 

 

 

Gratis advies?

Ik wil contentmarketing en zou graag gratis advies krijgen.

We houden rekening met uw privacy. Om uw aanvraag op te volgen, kunnen we uw gegevens opslaan in onze CRM-software en voegen we u mogelijk toe aan onze verzendlijst voor direct marketing per e-mail. Meer informatie over wat we met uw gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.

Contentmarketing in vier stappen



Contentmarketing vraagt om een andere aanpak van je marketingcommunicatie en een vernieuwde, meer intense samenwerking met de verkoop. Toch kan je op zes weken van start. Dit zijn de vier stappen.

Bekijk ons webinar over
leads met contentmarketing

Contentmarketing kan je voornaamste bron van nieuwe klanten worden of zorgen voor een mooie aanvulling op je huidige methodes om aan leads te geraken. In ieder geval geven we in ons gratis webinar in een half uurtje mee wat je allemaal voor contentmarketing moet doen, welke fouten je zeker moet vermijden en wat de opties zijn om er je eigen stijl aan te geven.

Ik bekijk het gratis webinar nu »

Nieuws

12 okt 2017
Mag sales meer leads eisen van marketing?

In heel wat B2B-bedrijven is het maar normaal dat de verkoop binnenvalt bij de marketing en een verse lading leads komt vragen. Het gaat niet alleen om vragen, vaak komen ze die eisen. Velen vinden dat prima, wij echter niet. Daar zijn drie redenen voor.

03 jan 2019
Is het alleen de marketing die je social posts deelt?

Het maakt niet uit hoe vaak je het vraagt, het is vaak alleen maar de marketing die op het knopje duwt om social posts te delen. Dat is natuurlijk de bedoeling niet, want zo krijgen je posts niet voldoende bereik.

16 jun 2017
Zeven blinkende, gouden tips om van je nieuwsbrief een succes te maken

Een nieuwsbrief is een eenvoudige manier om klanten en prospecten te informeren, dat weet inmiddels iedereen. Dient je nieuwsbrief ook om hen aan te zetten tot actie? Hoe overhaal je een passieve lezer om op te knop te drukken? Deze zeven tips zetten je alvast een eind op weg.

01 sep 2018
Een webinar in tien praktische stappen

Al overwogen om een webinar uit te brengen? Met een live te volgen online presentatie of training kan je je expertise delen met je klanten of leads. Zo versterk je jouw autoriteit in dat domein.