Een half leger pr-managers aan den Twitter

Een half leger pr-managers aan den Twitter

Je hebt drie soorten bedrijven. Bedrijven zonder pr-manager, bedrijven met één pr-manager en bedrijven waar minstens 80% van de medewerkers denkt dat ze ook pr-manager zijn. Bij die laatste categorie was het al lastig werken voor de echte pr-manager, maar nu is het nog moeilijker geworden.

Elk beleid heeft er belang bij dat het een beetje consequent gevolgd wordt. Daarom moet de pr-manager de perscommunicatiestrategie zo strak mogelijk aanhouden. Publiciteitsgeile collega’s even strak aan de leiband houden, hoort daar ook bij. De media zitten niet te wachten om elke dag opnieuw over je bedrijf te berichten, dus als het raak is, dan moet het goed raak zijn. Dan breng je de kernthema’s van je onderneming naar voor, niet de waan van de dag. De pr-manager concentreert zich namelijk op die kernthema’s, de hyperactieve collega’s doen dat niet. Zij gaan voor het fait divers.

Sinds kort is er iets dat leeft van de faits divers. Het heet Twitter en het doet dat zeer goed. Dus hebben de would-be pr-managers er iets op gevonden. Ze passeren hun pr-manager en tweeten gewoon de journalisten plat. Hé Didier, schrijf eens iets over dit. Hé Stefan, doe eens iets met dat. Tot wanhoop van de journalist. Tot wanhoop van de pr-manager. Tot wanhoop van iedereen.

Het start met content...

Allemaal heel mooi wat contentmarketing belooft, maar hoe begint u eraan? Hoe zorgt u ervoor dat u content kan omtoveren in leads? Zou het echt zo makkelijk zijn? Met deze gratis whitepaper zetten we u op weg. U krijgt twintig pagina's met ideeën, een checklist en een plan.

We houden rekening met uw privacy. Om uw aanvraag op te volgen, worden uw gegevens opgeslagen in onze CRM-software. Zonder uw akkoord voegen we u echter niet toe aan onze verzendlijst voor direct marketing per e-mail. Meer informatie over wat we met uw gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.

todo