A letter from America

A letter from America

Door: Frank

Gisteren op bezoek bij een West-Vlaams bedrijf dat internationaal technische installaties verkoopt. Onder meer omdat de onderneming van zichzelf zegt dat ze no-nonsense zijn, liggen investeringen in die zogenaamd vluchtige marketingcommunicatie niet altijd voor de hand. We weten altijd wat het kost, maar wat brengt het op, is ook daar de meer gangbare manier van denken.

Onder impuls van een aantal medewerkers was het al gelukt om toch allerlei marketingacties te voeren, maar recent kwam de zaak in een stroomversnelling. Met dank aan de Amerikanen. Voor het eerst is men namelijk beginnen werken met een Amerikaanse distributeur. Een heel professioneel bedrijf, maar ook zo’n zot die heel actief is op sociale media en redelijk wat energie stopt in bloggen.

Zo gek blijkt dat toch niet te zijn, want die Amerikaanse distributeur begint nu leads door te sturen. Omdat al zijn communicatie in het Engels is, kan de rest van de wereld redelijk goed volgen. En omdat de distributeur alleen in de VS actief is, stuurt hij de leads van bedrijven in Europa en het Midden-Oosten gewoon door.

Er was een omweg nodig, maar intussen heeft men het wel begrepen in West-Vlaanderen. Als we een groot project kunnen binnen halen in Dubai en als we daarvoor ook interessante blogposts moeten schrijven en die goed promoten, dan gaan we meer investeren in sociale media. No-nonsense, nietwaar.

Online leads binnenhalen

Allemaal heel mooi wat contentmarketing belooft, maar hoe begint u eraan? Hoe start u een leadgenerator op die lang kan blijven draaien? Met deze gratis whitepaper zetten we u op weg. U krijgt twintig pagina's met ideeën, plus een checklist en een plan voor een quick win.

We houden rekening met uw privacy. Om uw aanvraag op te volgen, worden uw gegevens opgeslagen in onze CRM-software. Zonder uw akkoord voegen we u echter niet toe aan onze verzendlijst voor direct marketing per e-mail. Meer informatie over wat we met uw gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.

todo