De liefde voor de interne nieuwsbrief

De liefde voor de interne nieuwsbrief

Door: Frank

Vandaag moet er over de liefde geschreven worden, uiteraard. We gaan ons even richten op een liefde zonder lichamelijke wensen: die van de medewerkers van een van onze klanten over hun interne nieuwsbrief. Lees mee wat ze er vorige vrijdag uitstuurden:

It’s good to be liked …
We announced in our latest Internal Newsletter that we would be sending out our company’s news less frequently. Our new plan was to send you it every fortnight. We never imagined this message would prompt so much response; all saying how much you like the Newsletter. It’s clear that you love our weekly news. We have therefore decided to continue sending out the Internal Newsletter every week. So please keep sending us your weekly news too! We will happily publish everything.

Dit is excellent voor de moral van de marketing.

We staan mee in de verzendlijst en het is inderdaad een leuke nieuwsbrief omdat er een goede mix is tussen nieuws van de directie over de concrete invulling van de strategie, redelijk wat kennisdeling over interne procedures, over klanten en de markt, human interest-verhaaltjes over collega’s en verschillende medewerkers komen er aan bod om impliciet hun bijdrage aan het succes van de onderneming toe te lichten.

Wij staan ook mee in de verzendlijst omdat we vanuit de interne berichten een selectie maken over wat extern interessant zou kunnen zijn. Na goedkeuring schrijven we dan een externe versie van het nieuws. Dat gaat op de website, komt in de externe nieuwsbrief en als het relevant genoeg is ook in de pers. Over efficiëntie gesproken ..

Online leads binnenhalen

Allemaal heel mooi wat contentmarketing belooft, maar hoe begint u eraan? Hoe start u een leadgenerator op die lang kan blijven draaien? Met deze gratis whitepaper zetten we u op weg. U krijgt twintig pagina's met ideeën, plus een checklist en een plan voor een quick win.

We houden rekening met uw privacy. Om uw aanvraag op te volgen, worden uw gegevens opgeslagen in onze CRM-software. Zonder uw akkoord voegen we u echter niet toe aan onze verzendlijst voor direct marketing per e-mail. Meer informatie over wat we met uw gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.

todo