Help, mijn man is een blogger

Help, mijn man is een blogger

Door: Frank

Bruno Segers windt er geen doekjes om: “ik gruwel van blogs of teksten van ceo’s die door derden werden geschreven“, zo lees ik vandaag in Datanews. Bruno heeft gemakkelijk praten, want hij is een vlotte schrijver. Maar wat doen zijn collega’s die niet graag schrijven, er te veel tijd moeten aan spenderen of beseffen dat ze het eigenlijk niet goed kunnen?

Zij doen zoals Barack Obama en laten hun teksten door iemand anders schrijven. Het is een stiel als een ander en met wat aanleg en interesse kan iedereen het leren. Tenzij je daar geen zin in hebt en dan besteed je het gewoon uit. Als je de eindcontrole in handen hebt, zie ik niet meteen wat daar mis mee zou zijn. Het zorgt in de meeste gevallen voor leuke teksten en dat heeft de lezer het liefst. Leve de ghostwriter.

Het start met content...

Allemaal heel mooi wat contentmarketing belooft, maar hoe begint u eraan? Hoe zorgt u ervoor dat u content kan omtoveren in leads? Zou het echt zo makkelijk zijn? Met deze gratis whitepaper zetten we u op weg. U krijgt twintig pagina's met ideeën, een checklist en een plan.

We houden rekening met uw privacy. Om uw aanvraag op te volgen, worden uw gegevens opgeslagen in onze CRM-software. Zonder uw akkoord voegen we u echter niet toe aan onze verzendlijst voor direct marketing per e-mail. Meer informatie over wat we met uw gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.

todo