De jonge dino’s

De jonge dino’s

Door: Frank

We zijn op zoek naar een jonge medewerker, hebben eerder deze week via Twitter en LinkedIn de aankondiging daarvan uitgestuurd en nu komen de eerste reacties binnen.

Hoe denkt u dat de digital natives van de Generatie Y reageren? Tot nu sturen ze allemaal een e-mail met twee bijlagen: “Beste zus en zo, hierbij mijn kandidatuur met in de bijlage mijn motivatiebrief en mijn curriculum vitae.”

Voorlopig heeft nog niemand een e-mail gestuurd (maar vanaf nu misschien wel) met de motivatietekst in het bericht zelf en een link naar hun profiel op LinkedIn. Of een korte video op YouTube. Of een overzicht van teksten die ze al schreven op Scribd.

Nochtans durf ik te wedden dat ze allemaal een Facebook-account hebben en maar al te goed weten hoe je online kan communiceren. Hier op kantoor hebben de twintigers hun leeftijdgenoten meteen verdedigd. Op de universiteit en de hogeschool krijgen ze het zo aangeleerd. Vaak met de dwingende mededeling erbij dat het echt zo moet. Daarvan word je woordeloos (stilte).

Het start met content...

Allemaal heel mooi wat contentmarketing belooft, maar hoe begint u eraan? Hoe zorgt u ervoor dat u content kan omtoveren in leads? Zou het echt zo makkelijk zijn? Met deze gratis whitepaper zetten we u op weg. U krijgt twintig pagina's met ideeën, een checklist en een plan.

We houden rekening met uw privacy. Om uw aanvraag op te volgen, worden uw gegevens opgeslagen in onze CRM-software. Zonder uw akkoord voegen we u echter niet toe aan onze verzendlijst voor direct marketing per e-mail. Meer informatie over wat we met uw gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.

todo