Die blog ook gevuld krijgen

Die blog ook gevuld krijgen

Door: Katrien

Eerder deze week vertelde een van onze klanten dat zijn blog klaar staat. Hij weet alleen niet hoe hij die gevuld moet krijgen. “We hebben genoeg om over te vertellen maar er is bijna niemand die iets kan schrijven of die de reflex heeft om onderwerpen voor te stellen”, vertelde hij me. Hij wilde weten of hij blogposts ook door externen kan laten schrijven.

Uiteraard kan dat. Meer nog: als je langer dan een half uur of drie kwartier aan een blogpost werkt, ben je niet goed bezig. Een (team van) ghostbloggers zorgt voor helder geschreven teksten op maat van jouw klanten en prospecten.

Hoe zorg je ervoor dat ghostblogging succesvol wordt:

  1. bepaal over welke onderwerpen je wil schrijven en welke frequentie je wil hanteren
  2. breng in kaart wie binnen je bedrijf informatie kan verschaffen (meer info)
  3. leg een procedure vast voor goedkeuring, publicatie en fotomateriaal
  4. maak in samenspraak met de ghostwriter een kalender
  5. verwittig je collega’s dat ze gecontacteerd zullen worden
  6. plan een regelmatig overlegmoment met je ghostwriter

Elk bedrijf heeft alle kennis in huis om een eigen blog te vullen. Als het gewoon niet lukt om zelf te schrijven, zorgt een ghostblogger ervoor dat je klanten en prospecten de juiste verhalen op een heldere manier binnen krijgen.

Online leads binnenhalen

Allemaal heel mooi wat contentmarketing belooft, maar hoe begint u eraan? Hoe start u een leadgenerator op die lang kan blijven draaien? Met deze gratis whitepaper zetten we u op weg. U krijgt twintig pagina's met ideeën, plus een checklist en een plan voor een quick win.

We houden rekening met uw privacy. Om uw aanvraag op te volgen, worden uw gegevens opgeslagen in onze CRM-software. Zonder uw akkoord voegen we u echter niet toe aan onze verzendlijst voor direct marketing per e-mail. Meer informatie over wat we met uw gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.

todo