Blog

02 mrt 2016 Google heeft het aankoopproces in B2B veranderd

Omdat we ons afvroegen hoe het nu echt zit en wat de beste manier is om nieuwe klanten te vinden, hebben we eind vorig jaar een marktonderzoek gehouden bij B2B-ondernemingen in België.

15 dec 2015 Vier fouten die verkopers maken als ze marketingteksten controleren

Verkopers hebben heel wat te bieden maar ze kijken vanuit een ander standpunt naar de promotie en maken bijna altijd dezelfde vier fouten wanneer ze het schrijfwerk van de marketing zouden beoordelen.

14 nov 2015 Wat gebeurt er met uw marketing wanneer u drieletterwoorden verkeerd interpreteert

Waarom komt “RDM” dan in november 2015 op het Vlaamse platteland terug boven water? Waarom totaal uit de context en dus verkeerd geïnterpreteerd?

16 okt 2015 In drie stappen geld verdienen aan uw marketing

We gaan niet rond de pot draaien: marketingcommunicatie is een kostenpost en niets anders. De echte vraag is dus niet hoe ik geld ga verdienen aan mijn marketing, maar wel “Hoe ga ik er zo zuinig mogelijk mee om?”.

01 sep 2015 De marketingafdeling wil een nieuwe website

Vijf redenen om je website te herlanceren.

04 aug 2015 Checklist voor een nieuwe website

Veel mensen krijgen op je website een eerste indruk over je organisatie, dus zorg ervoor dat die meteen goed zit. Beantwoord de volgende tien vragen en kom te weten of je op het goede spoor zit.

05 jul 2015 Google AdWords werkt voor geen meter?

Een klacht over AdWords vaak terug: er waren plots tot tienmaal meer bezoekers op de website (met dus een vrij hoge kost) maar al dat volk over de vloer leidde toch tot niets. Daarom drie tips.

20 mei 2015 Je huiswerk op LinkedIn gemaakt?

De meeste bedrijven hebben hun huiswerk niet volledig gedaan met halflege pagina’s als gevolg. Het kost nochtans maar een halve dag werk en LinkedIn schotelt het allemaal voor.

21 apr 2015 Gaat je website echt een patat krijgen van Google?

Die mobielvriendelijkheid, zoals Google het heeft genoemd, zal “have a significant impact in our search results”.