Blog

06 dec 2016 Hoe Google bepaalt welke advertenties bovenaan verschijnen

Hoe bepaalt Google welke ads helemaal bovenaan komen te staan? Dat verloopt via een veiling die door de software geregeld wordt. Om je advertentiepositie te bepalen, speelt niet alleen je bod een rol, ook je website en de structuur van je advertenties zijn van belang.

24 nov 2016 Haal achteraf meer uit je evenementen

Het evenement zelf is voor velen de afsluiter van een vermoeiende marathon. Maar wist je dat je ook achteraf beter nog wat energie in het evenement stopt? Zo haal je alles uit de geleverde inspanningen.

12 okt 2016 Meer plaats in tekstadvertenties van Google

Uw klanten gaan steeds meer online op een mobiel toestel, ook om op zoek te gaan naar hun leveranciers en er contact mee op te nemen. Is dat ook bij u het geval, dan moet u zich aanpassen

13 sep 2016 Ja, maar wij zijn anders

Natuurlijk ben je anders, alle bedrijven moeten een beetje bijzonder zijn om succesvol door te gaan. Daar moet dan ook een eigen taalgebruik bij, toch? Euhm, neen. Vaak moeten we klanten overtuigen om het bij hele traditionele termen te houden.

10 aug 2016 Van Excel naar CRM en verdorie terug naar Excel

Om je contentmarketing te doen draaien, moet je je content ook maximaal zelf promoten. Een moderne marketing kan niet meer zonder CRM en dat hoeft gelukkig geen fortuinen te kosten.

28 jul 2016 Welke website heb je nodig, kies uit vier mogelijkheden

Van te veel keuze worden we duizelig en dat geldt zeker voor websites. Gelukkig staat hieronder de oplossing, want we hebben de keuze beperkt tot vier verschillende types websites waarmee een B2B-bedrijf volgens ons weg kan.

07 jun 2016 Twintig tips voor een video-interview

Vroeg of laat krijg je de vraag om je zegje te doen voor de camera. Begin je al te zweten bij het idee alleen? Neem even deze tips door en ga met een iets geruster gemoed in de spotlights staan.

09 mei 2016 Waarom marketing automation struikelt

De voordelen blijven nochtans dezelfde: een centrale bron voor alle contacten van het hele bedrijf en vooral van alle interacties daarmee. Plus een centrale plaats voor alle leads en klanten met zicht op het stadium waarin ze zich bevinden. Waarom lijkt de interesse voor zo'n schat aan informatie af te nemen?

05 apr 2016 Over de vernieuwde rol van de marketing in het aankoopproces

Eind vorig jaar enquêteerden we honderden Belgische B2B-beslissingsnemers We wilden namelijk weten hoe beslissingsnemers zich informeren tijdens twee fasen van het aankoopproces.