Blog

Waarom een landingspagina een must is

Converteren en leads verzamelen, is voor velen een belangrijke taak van de marketing. Landingspagina's zijn daarbij een must, tegenwoordig.

Hoe scoor je met een video?

Een spits alleen maakt geen doelpunten. Daarvoor heeft hij een ploeg nodig, goede richtlijnen en een tactiek die werkt. Dat is niet enkel zo in het voetbalspelletje, ook een cameraman heeft nood aan een goede voorbereiding.

Hoe je meer haalt uit klantengetuigenissen

Wat heb je nodig voor een goede klantengetuigenis? Dit hangt ervan af voor wie het bedoeld is. Voor een prospect of klant die interesse heeft om te beginnen aan een courant project, zijn zes zaken voldoende.

De lead generation was succesvol tot het helemaal vastliep

Daar zit je dan, een half jaar webinars georganiseerd en in totaal 238 leads verzameld. Iedereen blij met die lead generation, zou je denken, maar dat is niet zo...

Mag sales meer leads eisen van marketing?

In heel wat B2B-bedrijven is het maar normaal dat de verkoop binnenvalt bij de marketing en een verse lading leads komt vragen. Het gaat niet alleen om vragen, vaak komen ze die eisen. Velen vinden dat prima, wij echter niet. Daar zijn drie redenen voor.

Requiem voor een oplossing

Wanneer heb jij via Google gezocht naar een HR-oplossing, website-oplossing, software-oplossing, geïntegreerde solution, totaaloplossing, solution op maat, advertising solution? Heb je dan meteen gevonden wat je zocht?

Zeven blinkende, gouden tips om van je nieuwsbrief een succes te maken

Een nieuwsbrief is een eenvoudige manier om klanten en prospecten te informeren, dat weet inmiddels iedereen. Dient je nieuwsbrief ook om hen aan te zetten tot actie? Hoe overhaal je een passieve lezer om op te knop te drukken? Deze zeven tips zetten je alvast een eind op weg.

Een videotestimonial van minder dan een minuut, kan dat wel?

Een tevreden klant aan het woord blijft wellicht de beste ambassadeur voor je product of dienst. Om geen duizenden euro’s aan videoproductie uit te geven, kiest men soms voor korte video's. Kan dat wel, zo’n testimonial van pakweg 40 seconden?

Home sweet homepage, vier tips over wat er op je hoofdpagina moet

Je krijgt maar een kans voor een eerste indruk. Dat geldt ook voor de website van je bedrijf. Onderschat het belang van een goed doordachte hoofdpagina dus niet, vele bezoekers komen daar het eerst terecht.